Obchodní podmínky


OBCHODNÍ PODMÍNKY


1. Úvod

Cestovní agentura Top Travel Service (dále jen TTS) je certifikovanou prodejnou EXIM tours partner a autorizovaným prodejcem dalších cestovních kanceláří (dále jen CK), které jsou řádně pojištěny pro případ úpadku ve smyslu zákona č. 159/1999 Sb. Na našich webových stránkách www.toptravelservice.cz naleznete  nabídku více než 300 CK, která je neustále aktualizována, na základě příjmu elektronických dat každé CK. Údaje k jednotlivým nabídkám jsou platné v době aktualizace dané CK a TTS nezodpovídá za jejich případné změny nebo správnost těchto údajů. Závazné a plně platné jsou pouze údaje uvedené na cestovní smlouvě.

2. Rezervace a objednávka

Nezávaznou rezervaci vybraného zájezdu provedete pomocí rezervačního formuláře, který naleznete u každé nabídky na našem webu.

Po obdržení Vaší nezávazné rezervace Vás budeme co nejdříve kontaktovat, telefonicky nebo emailem,  a upřesníme si délku rezervace a případné Vaše další požadavky. Po doplnění všech potřebných údajů Vám připravíme cestovní smlouvu a domluvíme se na způsobu jejího potvrzení ( schůzka na pobočce, zaslání emailem nebo poštou) a způsobu úhrady vybraného zájezdu. 

Termíny a způsob plateb záloh a doplatků jsou závazné a je potřeba je dodržovat.

3. Platba

Veškeré platby daného zájezdu je možno provést převodem nebo vkladem přímo na účet pořádající CK a zaslat nám doklad o platbě nebo uhradit hotově v kanceláři TTS, případně vkladem nebo převodem na účet TTS.  Rezervace se stává závaznou podepsáním smlouvy a úhradou zálohy. Při nedodržení termínů plateb je pořádající CK oprávněna cestovní smlouvu zrušit.

V případě zájezdů SUPER LAST MINUTE a ULTRA LAST MINUTE je nutné, z důvodu krátké doby, platbu provést okamžitě, vkladem na některý z účtů TTS nebo hotově v kanceláři TTS.

4. Zrušení zájezdu

Klient má právo odstoupit od cestovní smlouvy kdykoliv před začátkem čerpání objednaných služeb.

Na základě storna zájezdu jsou klientovi účtovány storno poplatky, v souladu s všeobecnými podmínkami pořádající CK.

Storno zájezdu musí být provedeno písemnou formou a podepsáno objednavatelem zájezdu. Storno zájezdu zasílejte emailem na adresu info@toptravelservice.cz

5. Cestovní dokumenty

Veškeré cestovní dokumenty obdrží klient emailem, případně poštou, v rozmezí 10 - 7 dní před odletem. V případě, že dokumenty nebudou doručeny nejpozději 3 dny před začátkem čerpání služeb, kontaktujte nás.

Bez úplného zaplacení zájezdu klient potřebné cestovní dokumenty neobdrží a CK je oprávněna zájezd zrušit, dle platných storno podmínek.

6. Reklamace

Díky kvalitnímu výběru, znalostem dané destinace a spolupráci s klientem se snažíme reklamacím předcházet. V případě, že by se nějaká reklamace vyskytla, budeme maximálně nápomocni při jejím řešení. Reklamace se řídí Reklamačním řádem dané CK, která je pořadatelem zájezdu a nejlepší způsob řešení reklamace je přímo v destinaci, s delegátem příslušné CK. V případě, že nebude možné reklamaci vyřídit na místě samém, je třeba ji uplatnit po návratu z dovolené.

Pořadatel zájezdu je povinen vyjádřit se k reklamaci do zákonem stanovené lhůty.