O NÁS
Milí cestovatelé,
vítáme Vás na našich webových stránkách a dovolte, abychom se Vám několika málo slovy představili.
Jsme cestovní agentura s bohatými profesními zkušenostmi a znalostmi, které si neustále rozšiřujeme nejen služebními cestami, ale také pravidelným školením. Díky novinkám z destinací a hotelů, které bedlivě sledujeme, můžeme našim klientům podávat aktuální a pravdivé informace a udržet si tak jejich důvěru, které si velmi vážíme.
U nás prodejem zájezdu nic nekončí, naše služba TOP TRAVEL ASISTENT je klientům k dispozici od prvního kontaktu s klienty až do jejich šťastného návratu domů. Top Travel Asistent je služba, kterou se lišíme od ostatních.
Můžete s námi cestovat téměř do celého světa. Jsme EXPERTI na Dubaj a Spojené Arabské Emiráty, kde působíme více než dvacet let.
V nabídce máme pouze zájezdy od CK, které jsou pojištěny pro případ úpadku, ve smyslu zákona č. 59/1999 Sb.
Pro kvalitní výběr dovolené preferujeme osobní setkání, nebo telefonickou konzultaci. Společně probereme parametry dovolené a dokážeme tak nejlépe vyhovět požadavkům a představám klienta.
Oslovit nás můžete také prostřednictvím našeho poptávkového formuláře.
Zajistit našim klientům skvělou dovolenou je pro nás posláním.
Váš tým Top Travel Service
OBCHODNÍ PODMÍNKY
1. Úvod
Cestovní agentura Top Travel Service (dále jen TTS) je certifikovanou prodejnou EXIM tours partner a autorizovaným prodejcem dalších cestovních kanceláří (dále jen CK), které jsou řádně pojištěny pro případ úpadku ve smyslu zákona č. 159/1999 Sb.
Na našich webových stránkách www.toptravelservice.cz naleznete nabídku více než 300 CK, která je neustále aktualizována, na základě příjmu elektronických dat každé CK.
Údaje k jednotlivým nabídkám jsou platné v době aktualizace dané CK a TTS nezodpovídá za jejich případné změny nebo správnost těchto údajů.
Závazné a plně platné jsou pouze údaje uvedené na cestovní smlouvě.
2. Rezervace a objednávka
Nezávaznou rezervaci vybraného zájezdu provedete pomocí rezervačního formuláře, který naleznete u každé nabídky na našem webu.
Po obdržení Vaší nezávazné rezervace Vás budeme co nejdříve kontaktovat, telefonicky nebo emailem, a upřesníme si délku rezervace a případné Vaše další požadavky.
Po doplnění všech potřebných údajů Vám připravíme cestovní smlouvu a domluvíme se na způsobu jejího potvrzení ( schůzka na pobočce, zaslání emailem nebo poštou) a způsobu úhrady vybraného zájezdu.
Termíny a způsob plateb záloh a doplatků jsou závazné a je potřeba je dodržovat.
3. Platba
Veškeré platby daného zájezdu je možno provést převodem nebo vkladem přímo na účet pořádající CK a zaslat nám doklad o platbě nebo uhradit hotově v kanceláři TTS, případně vkladem nebo převodem na účet TTS.
Rezervace se stává závaznou podepsáním smlouvy a úhradou zálohy.
Při nedodržení termínů plateb je pořádající CK oprávněna cestovní smlouvu zrušit.
V případě zájezdů SUPER LAST MINUTE a ULTRA LAST MINUTE je nutné, z důvodu krátké doby, platbu provést okamžitě, vkladem na některý z účtů TTS nebo hotově v kanceláři TTS.
Přijímáme platby za dovolenou na fakturu od zaměstnavatele - stačí při rezervaci sdělit, že budete uplatňovat příspěvek od zaměstnavatele.
4. Zrušení zájezdu
Klient má právo odstoupit od cestovní smlouvy kdykoliv před začátkem čerpání objednaných služeb.
Na základě storna zájezdu jsou klientovi účtovány storno poplatky, v souladu s všeobecnými podmínkami pořádající CK.
Storno zájezdu musí být provedeno písemnou formou a podepsáno objednavatelem zájezdu.
Storno zájezdu zasílejte emailem na adresu info@toptravelservice.cz
5. Cestovní dokumenty
Veškeré cestovní dokumenty obdrží klient emailem, případně poštou, v rozmezí 10 - 7 dní před odletem.
V případě, že dokumenty nebudou doručeny nejpozději 3 dny před začátkem čerpání služeb, kontaktujte nás.
Bez úplného zaplacení zájezdu klient potřebné cestovní dokumenty neobdrží a CK je oprávněna zájezd zrušit, dle platných storno podmínek.
6. Reklamace
Díky kvalitnímu výběru, znalostem dané destinace a spolupráci s klientem se snažíme reklamacím předcházet.
V případě, že by se nějaká reklamace vyskytla, budeme maximálně nápomocni při jejím řešení.
Reklamace se řídí Reklamačním řádem dané CK, která je pořadatelem zájezdu a nejlepší způsob řešení reklamace je přímo v destinaci, s delegátem příslušné CK.
V případě, že nebude možné reklamaci vyřídit na místě samém, je třeba ji uplatnit po návratu z dovolené.
Pořadatel zájezdu je povinen vyjádřit se k reklamaci do zákonem stanovené lhůty.
JAK OBJEDNAT
Můžete si ve vyhledávači vybrat zájezd dle Vašich požadavků a zaslat nám formulář s nezávaznou objednávkou. My Vám následně ověříme kapacitu a nejlepší cenu a zašleme Vám potvrzení o nezávazné rezervaci. Po doplnění všech potřebných údajů Vám zašleme cestovní smlouvu. Rezervace bude potvrzena na základě podepsané cestovní smlouvy a zaplacené zálohy. Uzavřít smlouvu můžete on-line nebo návštěvou na naší pobočce v Holešově, Nám. Dr. Beneše 59
Můžete nám také zaslat Vaše požadavky poptávkovým formulářem a svěřit tak výběr Vaší dovolené do našich rukou. Ušetříte čas a získáte tak nabídku přímo na míru...
Možná máte zájezd vybrán jinde a chcete jen ověřit nejlepší cenu nebo zkonzultovat správnost výběru. V tom případě nám zašlete odkaz na zájezd a my se Vám co nejdříve ozveme.
Vezměte, prosím, na vědomí
1) je potřeba uvádět správné kontaktní údaje
2) smlouvu si pečlivě přečíst a zkontrolovat správnost údajů, uvedených na smlouvě
3) zbytečně s rezervací neotálet protože se může stát, že daný hotel vyhlásí stop stav a platná rezervace bude zrušena
4) v nabídce se objevují také tzv. "dynamické balíčky" tyto mají specifické storno podmínky
Děkujeme za Vaši důvěru
Váš tým Top Travel Service
BENEFITY
Přijímáme všechny druhy benefitů. O uplatnění benefitů nás, prosím, informujte předem na telefonu +420 739 018 732